
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тампон двигател - щанга
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщениеНа планката от към купето се прави реглажаLast edited by eproHD; d.m.y г., 16:47.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеПогледни цитата в моя пост номер 22 .Първо пишеш,че се регулира от към двигателя после си сменил от към купето !Мислеше ли,че няма те хвана...знаех,че говориш празни приказки.Научкваш май !!!
Успех динометричните глупости !
Не можете да си завиете болтовете на джантите тръгнали сте динометрични ключове да ползватеAlfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКакто каза Тонов, където има вътрешна резба в алуминий е добре да се стяга на предписаното усилие. А така също и когато трябва да се стяга еднакво, като например - главата на мотора.
За всичко останало, ако нямаш усет, всякакъв инструмент ти е излишен.
За справка виж постове номер 6 и 15Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:20.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИ какъв е смисъла да преписваш мненията на другите, след като веднъж вече е казано?
П.С. и на мен това с динамометричните ключове ми идва в повече. До сега на толкова коли съм затягал болтове, как пък един не съм успял да скъсам или да превъртя резба. Даже и маслото като си сменям, на 2 месеца по веднъж, резбата на пробката е още цяла а и не капе...Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 08:20.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Ако човек е идиот може да скъса всяка резба, дори с динамометричен ключ. Ако си разбира от работата може да стегне и главата на двигателя без ключ и всичко да е наред.
Пробката на картера например, ако е почнала да се поврежда с динамометричния ще я скъсаш като приложиш необходимото усилие, но ако я стегнеш внимателно на ръка ще стане.Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:43.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Както казах преди ключа го взех основно за джантите.После си викам,че ми се губят Nm до 40 и си взех и малък.Имам възможност взел съм си не виждам нищо лошо !Глава на двигател няма да правя...но по дребни ремонти по колата да.Примерно да си сменя накладките.Тук е редно да спомена ,че си взех и инструмент за връщане на спирачния цилиндър.Сега да спомена и за налягането на гумите...ами и за тях си взех уредче.Не искам да ви изглежда все едно ,че се хваля но много ще си мислят точно това както и да е.Първоначално въпроса ми беше за този тампон на двигателя.Каквото ми трябваше си намерих.Ако някой има да допълни нещо специфично за този тампон да пише...А това,че някой ако е идиот ще скъса резбата и дали трябва усет да стегнеш един болт са други теми !Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИ какъв е смисъла да преписваш мненията на другите, след като веднъж вече е казано?
За справка виж постове номер 6 и 15
Другият път, като реша да пиша нещо, първо ще поискам разрешение от теб.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДругият път, като реша да пиша нещо, първо ще поискам разрешение от теб.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеНапротив не говори глупости.Ако се стегне примерно по малко има опасност тампона да не изпълнява своето предназначение ! А всички знаят ако има проблем с този тампон какво прави двигателя тресе
Наличието на този тампон, особено чисто нов и не оригинален, е предпоставка за тресене на двигателя и предаването на вибрацията по цялото купе.
Когато тази щанга я няма, тогава и вибрациите са най-малки.
И този тампон не служи въобще за обиране на вибрация, а работата му е съвсем друга.
Палил ли си двигателя без въпросния тампон?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Това, че ако го стегнеш прекалено и нямало да си изпълнява функциите не е вярно. Ти стягаш втулката около която е гумата и колкото и да стягаш, гумата не стои под напрежение и си изпълнява функциите.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеТова, че ако го стегнеш прекалено и нямало да си изпълнява функциите не е вярно. Ти стягаш втулката около която е гумата и колкото и да стягаш, гумата не стои под напрежение и си изпълнява функциите.
---------- Post added at 13:48 ---------- Previous post was at 13:40 ----------
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДиректно ще ти го кажа - говориш глупости.
Наличието на този тампон, особено чисто нов и не оригинален, е предпоставка за тресене на двигателя и предаването на вибрацията по цялото купе.
Когато тази щанга я няма, тогава и вибрациите са най-малки.
И този тампон не служи въобще за обиране на вибрация, а работата му е съвсем друга.
Палил ли си двигателя без въпросния тампон?
Аз не знам толкова ,мога и да греша !Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Колега @BО разясни ни за тампона за какво служи.Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:33.Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
0w40 Shell Helix Ultra
Comment
Comment